[learn_more] Content goes here[/learn_more]
د خپلي خځي فرج / شرمګاه ته کتل …
په دي حقله يو غير معقوله خبره ملايانو په خلقو کي عامه کړي ده او د يو ضعيف حديث مرسته اخلي هغه حديث دا چه موسی بن عبدالله رضي الله عنه وائي چه عائشه رضی الله عنها فرمائي چه په ټول عمر کي نه ما د پغمبر عليه السلام شرمګاه کتلي نه هغه ځما شرمکاه کتلي ….
د حديث عبارت لاندي ليکلي شوي او حديث ولي صحيح نه دي هغه هم په تفصيل ليکلي شوي دغه تاسو کتلي شي ..
(مشکوة شریف)والحديث المذكور رواه ابن ماجه في سننه (662)
عَنْ مُوسَى بْنِ عَبْدِ اللَّهِ عَنْ مَوْلًى لِعَائِشَةَ عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ : ( مَا نَظَرْتُ أَوْ مَا رَأَيْتُ فَرْجَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَطُّ).
وهذا الحديث ضعيف لا تقوم به حجة ؛ لأن الراوي له عن عائشة مجهول .
قال الحافظ ابن رجب في ” فتح الباري” (1/336): ” في إسناده من لا يُعرف “. انتهى.
وقال البوصيري في “مصباح الزجاجة ” (2/95) : ” هذا إسناد ضعيف لجهالة تابعيه ” .
وقال الشيخ الألباني معلقا على الحديث المكذوب: (إذا جامع أحدكم زوجته أو جاريته فلا ينظر إلى فرجها فإن ذلك يورث العمى) .
قال : ” والنظر الصحيح يدل على بطلان هذا الحديث ، فإن تحريم النظر بالنسبة للجماع من باب تحريم الوسائل ، فإذا أباح الله تعالى للزوج أن يجامع زوجته ، فهل يعقل أن يمنعه من النظر إلى فرجها ؟ ! اللهم لا …. وإذا تبين هذا ، فلا فرق حينئذ بين النظر عند الاغتسال أو الجماع ، فثبت بطلان الحديث “. انتهى كلام الشيخ الألباني ، ” السلسة الضعيفة ” (1 /197 ….
مهمه خبره دا ده چه دا څنګ کيدلي شي چه يو خځي سره ته کور والي کوي خو شرمګاه به ئي نه ګوري مطلب په وړومبي ځل د ټوپک ډز دي چه کولو نه مخکي به تري د بغضي خلقو پشان سترګي پټوي څومره غير منطقي او غير معقوله خبره ده چه خځه خاوند به شپه او ورځ خپلو کي غورمستي کوي خو بنيادي هدف ته به نظر نه کوي اصل خبره داده چه د ملا دا ذهن جوړ دي چه په هر څه کي به اذيت لټوو انسانان به يروو په انسان به خوف مسلط کوو د خندا نه اونيسه تر کور والي پوري هري خوشحالي کي به ازغي کرو ملا ته خه پته چه څوک تري منع کيدي نه شي خو بيا هم ملا خپل کار کوي چه مسلمانان دغه يو مستي ده دا هم په خوشحالي اونکړي
بره مونږ ذکر اوکړو چه دغه خبره هم منطقي غلطه ده او هم شرعي طور باطله او ځان نه جوړه شوي ده
لاندي مونږ د پغمبر د ژوند نه ثابتوو چه پغمبر علیه سلام به او د هغي کور والا به نه صرف يو بل کتل بلکه لامبل به يي هم يو ځائي په لوخي کول که نن سبا د هغي مثال په پخو بنګلو کي ليدل شي چه په غسل خانه چي د لامبه خاص ټب وي چه خځه خاوند پکي دواړه لمبا نه مزه اخستي شي …
حديث …
فعَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ: كُنْتُ أَغْتَسِلُ أَنَا وَرَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ إِنَاءٍ بَيْنِي وَبَيْنَهُ وَاحِدٍ ، فَيُبَادِرُنِي حَتَّى أَقُولَ دَعْ لِي ، دَعْ لِي ، قَالَتْ: وَهُمَا جُنُبَانِ . رواه البخاري (261) ، ومسلم (321) واللفظ له.
د عائشه رضی الله عنها نه په بخاري شريف کي صحيح روايت نقل دي هغه وائي چه ځه او پغمبر د خدائ به په يو لوخي لامبل تردي چه خپلو کي به مو مسابقت يعني مقابله کوله د اوبو اچولو په لوخي…
وايي مانه به پغمبر د خدايي لوخي واخستو ما ورته ويل چه … دع لي دع لي… ماته پريګده ماته پريګده ….
د حديث نمبر بره ليکلي شوي….
اوس تاسو پخپله دغه منظر مخي ته کړي خپله imagination اوکړي چه خځه خاوند په يو لوخي په يو ځايي کي لامبي او صرف لمبا نه کوي ورسره Enjoyments هم کوي مزه هم اخلي ژوند هم کوي نو دغه به څومره ښکلي او پر لطف منظر وي …….
دا ګوره څوارلس څوه کاله مخکي خبره ده او د نن 45 growth دماغ لرونکي شدت مسلمان دومره خشک شوي دومره منحوس شوي دومره درنده شوي چه دا کار اول اجازه نه ورکوي او که ورکوي هم نو ګناه ورته ښکاري ..
ملا د انسان د خفه کولو او تکليف کولو د پاره ضعيف روايت راخلي خو د انسان په اذيت دومره مزه ورځي چه د انسان د خوشحالي او سهولت باره کي صحيح روايت هم خپو لاندي کوي شاته کوي ئي دلته ملا نه مراد ټول مذهبي متشدد سوچ خلق مراد دي چا چه ټول عمر په خله کي فتوی او عذاب تړلي وي …
د احاديثو او اثارو نه دا خبره ثابته ده چه د خځي شرمکاه ته کتل شرمګا سره لوبي کول شرمکاه ټچ کول دا جائز عمل دي خځه د سړي پټي دي يو زميندار هم په پټو سترګو کوداله بيلچه نه وهي .
قاري الطاف اديزی